GYIK
Hogyan léphetek kapcsolatba a Shisha Bazár?
Amennyiben kapcsolatba kíván lépni a Shisha Bazár, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot az adataival. Ügyfélszolgálatunk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot.
Hova szállítunk?
Egyelőre csak Magyarországon belül szállítunk.
Megváltoztathatom vagy törölhetem a rendelésemet?
Mivel célunk, hogy a rendeléseket a lehető leggyorsabban feldolgozzuk, bármilyen változtatási/törlési kérelmet 12 órán belül kell benyújtani a rendelés leadását követően. Ezen idő után minden kérés elutasításra kerül. A rendelését teljes visszatérítésért visszaküldheti, miután azt megkapta.
Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Minden főbb hitelkártyát (VISA, Mastercard, AMEX) és PayPal kifizetést elfogadunk.
Kapok egy megerősítő számot, amikor megkapom a megrendelésemet?
Igen, a megrendelés leadása után azonnal kapsz egy megrendelés-visszaigazoló e-mailt a megrendelés számával. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, ha 24 órán belül nem kapnál.
Biztonságos a pénztár ezen a weboldalon?
Biztos lehetsz benne, hogy minden itt történő vásárlás biztonságos.
Ha megadom az e-mail címemet, kiadom az adataimat?
Nem adunk ki semmilyen információt ügyfeleinknek. Az e-maileket csak promócióinkról és kedvezmény-kuponjainkról szóló hírlevelek küldésére használjuk.
Mikor fogják feldolgozni a rendelésemet?
Minden rendelést a raktárunkban kezelünk és szállítunk ki. Kérjük, számítson extra időre a rendelése feldolgozása során az ünnepek és akciós időszakok alatt. A rendeléseket hétfőtől péntekig dolgozzuk fel. A rendeléseket a rendelés napját követő 1-3 munkanapon belül dolgozzuk fel, és a feldolgozás napját követő napon küldjük el. Kérjük, vegye figyelembe, hogy hétvégén nem szállítunk.
Mennyi időbe telik, amíg megkapom a rendelésemet?
A rendelés feldolgozása után a szállítási idő 2-4 munkanapot is igénybe vehet.
Mi van, ha nem kapom meg a rendelésemet?
Ha a rendelését nem kapja meg a szállítást követő 30 napon belül, jogosult a teljes visszatérítésre.
Hogyan küldhetem vissza az árut?
Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi űrlap kitöltésével.
Mi van, ha a kapott termékek hibásak/rosszak/károsodtak?
Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, ha hibás, hiányos vagy nem megfelelő árut kapott. Kérjük, tüntesse fel a rendelési számát, a termék(ek) fényképeit és minden kapcsolódó információt a csomag átvételekor. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy minél hamarabb megoldjuk az ügyét.
Mikor fogom megkapni a visszatérítésemet?
Minden visszatérítést az eredeti fizetési módjára írnak jóvá. Ha hitel- vagy bankkártyával fizetett, a visszatérítést a visszaküldött termék vagy a törlési kérelem kézhezvételét követően 7-10 munkanapon belül elküldjük a bankhoz. Kérjük, lépjen kapcsolatba a bankjával, ha kérdése van azzal kapcsolatban, hogy mikor kerül jóváírásra a visszatérítés a számláján. Ha még nem kapta meg a visszatérítést, íme, mit tehet: Lépjen kapcsolatba a bankjával/hiteltársaságával. Előfordulhat, hogy eltart egy ideig, amíg a visszatérítést jóváírják a számláján.