GYIK

Hogyan léphetek kapcsolatba a Shisha Bazár?

Amennyiben kapcsolatba kíván lépni a Shisha Bazár, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot az adataival. Ügyfélszolgálatunk rövid időn belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

 

Hova szállítunk?

Egyelőre csak Magyarországon belül szállítunk.

Megváltoztathatom vagy törölhetem a rendelésemet?

Mivel célunk, hogy a rendeléseket a lehető leggyorsabban feldolgozzuk, bármilyen változtatási/törlési kérelmet 12 órán belül kell benyújtani a rendelés leadását követően. Ezen idő után minden kérés elutasításra kerül. A rendelését teljes visszatérítésért visszaküldheti, miután azt megkapta.

Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Minden főbb hitelkártyát (VISA, Mastercard, AMEX) és PayPal kifizetést elfogadunk.

Kapok egy megerősítő számot, amikor megkapom a megrendelésemet?

Igen, a megrendelés leadása után azonnal kapsz egy megrendelés-visszaigazoló e-mailt a megrendelés számával. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot, ha 24 órán belül nem kapnál.

Biztonságos a pénztár ezen a weboldalon?

Biztos lehetsz benne, hogy minden itt történő vásárlás biztonságos.

Ha megadom az e-mail címemet, kiadom az adataimat? 

Nem adunk ki semmilyen információt ügyfeleinknek. Az e-maileket csak promócióinkról és kedvezmény-kuponjainkról szóló hírlevelek küldésére használjuk. 

Mikor fogják feldolgozni a rendelésemet?

Minden rendelést a raktárunkban kezelünk és szállítunk ki. Kérjük, számítson extra időre a rendelése feldolgozása során az ünnepek és akciós időszakok alatt. A rendeléseket hétfőtől péntekig dolgozzuk fel. A rendeléseket a rendelés napját követő 1-3 munkanapon belül dolgozzuk fel, és a feldolgozás napját követő napon küldjük el. Kérjük, vegye figyelembe, hogy hétvégén nem szállítunk.

Mennyi időbe telik, amíg megkapom a rendelésemet?

A rendelés feldolgozása után a szállítási idő 2-4 munkanapot is igénybe vehet.

Mi van, ha nem kapom meg a rendelésemet?

Ha a rendelését nem kapja meg a szállítást követő 30 napon belül, jogosult a teljes visszatérítésre.

 

Hogyan küldhetem vissza az árut?

Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi űrlap kitöltésével.

Mi van, ha a kapott termékek hibásak/rosszak/károsodtak?

Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, ha hibás, hiányos vagy nem megfelelő árut kapott. Kérjük, tüntesse fel a rendelési számát, a termék(ek) fényképeit és minden kapcsolódó információt a csomag átvételekor. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy minél hamarabb megoldjuk az ügyét.

Mikor fogom megkapni a visszatérítésemet?

Minden visszatérítést az eredeti fizetési módjára írnak jóvá. Ha hitel- vagy bankkártyával fizetett, a visszatérítést a visszaküldött termék vagy a törlési kérelem kézhezvételét követően 7-10 munkanapon belül elküldjük a bankhoz. Kérjük, lépjen kapcsolatba a bankjával, ha kérdése van azzal kapcsolatban, hogy mikor kerül jóváírásra a visszatérítés a számláján. Ha még nem kapta meg a visszatérítést, íme, mit tehet: Lépjen kapcsolatba a bankjával/hiteltársaságával. Előfordulhat, hogy eltart egy ideig, amíg a visszatérítést jóváírják a számláján.